Структура методичного об'єднання

Тема роботи природничо-математичної кафедри 
на 2021-2022 навчальний рік

«Впровадження прогресивних технологій навчання з метою всебічного розвитку та реалізації творчих здібностей учнів».

ЗАВДАННЯ 
ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ
ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН 
на 2021 – 2022 н.р.


1. Реалізація завдань, які випливають із документів нормативно-правового забезпечення державного рівня:
  • Концепція нової української школи
  • Закону України «Про освіту»
  • Концепція національно-патріотичного виховання дітей і молоді
  • Державна національна програма «Освіта: Україна ХХІ століття»;
  • Державний стандарт початкової, базової та повної середньої освіти;
  • Нормативно-правові та методичні документи щодо критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів;
  • Документи з безпеки життєдіяльності та охорони праці;
  • Постанова КМУ від від 21 серпня 2019 р. № 800 «Про деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників»
  • Типові освітні програми для 2-11 класів
  • Положенняпро навчальні кабінети з природничо-математичних предметів.
  • Концепція розвитку громадянської освіти в Україні
  • Концепція розвитку педагогічної освіти (16. 07. 2018р. № 776)
  • Концепція впровадження медіаосвіти в Україні (нова редакція)
  • Концепція професійного розвитку педагогічних працівників Запорізької області у системі неперервної освіти
  • Лист ІМЗО від 11.08.2021 № 22.1/10-1775 “Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2021/2022 навчальному році”
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 1/10-3101 від 23.07.2021 “Щодо особливостей організації навчання”
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 09.08.2021 № 1/9-404 “Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році”
  • Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 16.07.2021 № 1/9-362 “Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок”
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 07.07.2021 № 1/9-347/26-04/19995/2-21 “Щодо окремих питань організації харчування у 2021-2022 роках у закладах дошкільної, загальної середньої освіти”
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 05.05.2021 № 498 “Деякі питання проведення у 2022 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти”
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 13 липня 2021 р. № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”
  • Наказ МОЗ №2205 від 25.09.2020  “Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти”
  • Наказ МОН від 8 вересня 2020 року №1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224 “Деякі питання організації дистанційного навчання”
  • Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників
  • Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти)
  • Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.)
  • Наказ МОН №2205 від 25.09.2020 Про проведення Всеукраїнських учнівських Інтернет-олімпіад у 2021/2022 навчальному році
  • Наказ МОН №914 від 17.08.2021 "Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2021/2022 навчальному році"
 
2. Впровадження компонентів реформи у практику роботи вчителів та презентація апробованих освітніх технологій  (використання наскрізних змістових ліній, реалізація розвивально-компетентнісного підходу, інноваційні технології освіти, нові підходи до кваліфікації та сертифікації учителя, впровадження педагогіки партнерства тощо).
3. Вивчення документів нормативно-правового забезпечення, програм, підручників, посібників тощо.
4. Виявлення та апробація новітніх методик роботи вчителів щодо розвитку природних здібностей школярів, творчої співпраці вчителя й учня та залучення до участі в учнівських олімпіадах, конкурсах, проєктах.
5. Активізація обміну досвідом використання цифрових надбудов в освітньому процесі.
6. Організація практичної форми роботи з обміну досвідом впровадження STEM-освіти.
7. Продовження співпраці з кафедрою комп’ютерних технологій БДПУ щодо обміну досвідом STEM-освіти та роботи з обдарованою молоддю.
8. Сприяння формуванню особистого професійного запиту та свідомого професійного інтересу кожного педагога.
9. Розповсюдження позитивного досвіду використання інноваційних педагогічних технологій засобами доступних ресурсів мережі Інтернет (хмарні технології, власні освітні ресурси, педагогічні конкурси, виставки, проєкти).

Комментариев нет:

Отправить комментарий